wtorek, 27 października 2015

Trendy na "umieranie" społecznie

Nie rozumiem przede wszystkim jednej rzeczy. A mianowicie dzisiejszą modę na te Facebooki, Instagramy, Snapchaty i te inne dziwne aplikacje które ryją dam banie. Rozumiem- dawniej pisało się SMS'y, ale lata mijają i postęp idzie do przodu. Więc ktoś, po coś tego Facebooka wymyślił. I dobrze! Ludzie mogą się komunikować, dzielić się emocjami. Ale!!!!! Gdy ja wchodzę na Fb i widzę 9, 10 letnie dzieci które piszą na swojej tablicy "wstałem", "nudy" albo nie wiem co tak jeszcze to mnie coś trafie od środka!:o Albo gdy dodają 8 zdjęć które różnią się jedynie ruchem gałki w oku...to wychodzę... Dajcie tym dzieciom jeszcze trochę dzieciństwa! Nie kupujcie im w wieku 7 lat tableta, telefonu i laptopa. Niech mają to 7 lat, niech się bawią a nie niszczą sobie życie od młodości jakimiś stronami...Ja sam internet dostałem dopiero w wieku 13 lat i wiecie co? Wyszło mi to na dobre(chyba :D).
Tak samo Snapchat . To jest dopiero moda.
1. Wstaje- robię selfie
2. Jem- selfie
3. Idę do szkoły
4. Lekcja
5. Przerwa
i tak do nocy...
Koledzy moi i koleżanki. Przystopujcie trochę. A no właśnie i jeszcze najlepsze. Dodają znajomych, wstawiają zdjęcie, a gdy ktoś zrobi zrzut ekranu to mają z tym problem. Jak macie problem to nie wysyłajcie. To nie jest takie trudne co nie? Sam jestem w takim wieku. Ale na mnie to wrażenia nie robi. Może mam Fb ale korzystam z niego taakk..normalnie :D


Mam dla Was taki eksperyment. Wyłączcie na dzień internet, odłóżcie telefony, tablety i wyjdźcie na podwórko. Też będzie fajnie. ;) ZOBACZYSZ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz