środa, 28 października 2015

StereoTYPY

Stereotypy!

Cześć, dzisiaj chciałbym poruszyć temat bardzo popularny. Z pewnością nie wiecie jak często się na nie natykacie. Mowa tu o wszelakich stereotypach które mnie bardzo wkurzają, no bo jak można kogoś oceniać po wyglądzie, wyznaniu, czy tym ile ma kasy. 



Co raz częściej spotykam się z takimi poglądami:
  • Chłopak chce ładnie wyglądać= gej
  • Dziewczyna ma krótkie włosy= chłopczyca 
  • Nie chodzisz ubrany w nikach, pumach itp.= biedny
  • Chodzisz w nikach, pumach itp.= szpaner
  • Ubiera dresy= ćpa, kradnie
Można by było jeszcze wiele wymieniać....Ludzie ogarnijcie się!
Każdy ma prawo ubierać się jak chcę i to jest fajne.
Czy tak trudno jest to pojąć?

Ja sam wiem jak to jest, bo chodzę do szkoły. I wnioskuje że najlepiej mieć to wszystko głęboko gdzieś. Gdybym ja się tym przejmował to już dawno świat by mnie zniszczył ;) Więc jacy byście nie byli to wiedzcie że i tak jesteście zawsze wyjątkowi! Nie warto się przejmować jakimiś debilami którzy są "innego" zdania.

Myślę że chociaż trochę komuś pomogłem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz