wtorek, 27 października 2015

Początki trudne bywają..

Sam nie lubię być w centrum uwagi, ale poszukiwałem miejsca w którym mógłbym się wypowiedzieć. Żyjemy w świecie w którym nie można się wypowiadać. Bo albo zostaniesz skrytykowany przez wszelakich "hejterów" albo ktoś Cię wyśmieje. Chciałbym właśnie tutaj skrytykować te wszystkie osoby. Dobra...ale to później.  Na początek coś na zapoznanie się. Ale nie za dużo, bo jak na razie wolałbym pozostać anonimowy.
Na imię mam Adek, tak wszyscy mi tak mówią. I jest to chyba najmilsze co mówią.  Pochodzę z małego miasteczka, konkretnie z takiego "zadupia". Może nie jest tu idealnie, no ale złodziei nie ma. To powód do szczęścia jest. Lat też za dużo nie mam, ale chyba wystarczająco żeby zacząć rozumieć politykę  dzisiejszych czasów. Nie wiem czy jestem jakiś wyjątkowy...może? W każdym razie już od szkoły podstawowej zauważyłem że nie jestem taki jak inni. Nie mogłem się z rówieśnikami dogadać. Na początku to nie było takie widoczne, ale wraz z upływem czasu zacząłem rozumieć że nigdy nie będę taki jak inni.
Może jestem dziwny?
Może jestem inny?
A może to cały świat oszalał?

Mam nadzieję że po zostaniu trochę  na dłużej uda mi się Was przekonać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz